Moster Andrea :)

Förlåt för min dåliga uppdatering men helgen blev inte som planerat precis! Jag och Jonathan var på maxi (Lördag eftermiddag) och handla och försökte få tag på Johanna och Johan. Bådas telefoner var avstängna och då börja vi ju fundera på om en liten bebis hade tittat ut :) jaddåå några minuter senare får vi samtalet att en liten flicka hade fötts! Två veckor för tidigt :)! Vi var helt ivriga och glada för deras skull. Satt kollade på webbisar hela kvällen och fick sedan syn på en liten liten söt flicka :) Så vacker!
Söndagen blev det genast att åka till väla och jag ville ju handla hela bebisbutiker så mkt sött det fanns men Jonathan hindra mig!!

Detta fick den lilla prinsessan av oss :)
Vi tyckte kläderna såg jätte små ut men hon lär ju försvinna i kläderna!




I söndes eftermiddag åkte vi sedan och besökte trollungen! Ett sånt litet mirakel ser man inte varje dag >:) Hon var verkligen jättesöt (sagt de nu typ 100 gånger) jag fotograferade en massa massa, men vill inte lägga upp några bilder på Johanna och Johans barn utan deras tillstånd så ni får snällt lugna er lite till jag fått ett godkänt från dem :)! Detta är iaf en bild från webbisar :)



Bild från webbisar!


Ännu en gång, bra kämpat Johanna :D Och ett stort grattis till er alla tre!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket för allt fint du skrivit i inlägget =) Och tusen tack för alla fina kläder! Ni får komma senare i veckan igen och hälsa på, hålla och gosa =) Hon kan vara ljuvlig också ;-) Stor kram

2009-11-03 @ 20:41:00
URL: http://fotbollsfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0