Onsdag.

Hej alla vänner och andra nyfikna personer.
Idag är det onsdag som ni säkert alla vet, det innebär BONDE SÖKER FRUUU!!! haha love it! Just nu sitter jag och kämpar med min tenta om evidens..fyy och blää den är inte rolig! Jag klara iaf den förra tentan vi hade så det är skönt! Inga rester och inga omtentor, fan vad grym jag är :)
Men hur denna tentan går får vi väll se hehe!
Idag är jag seeeg, trött och jag fryser som bara den! Plugget värmer iaf för just nu är jag så arg på denna tentan så jag nästa brinner!

Här kommer lite bilder från tjejerna och lilla Angie i fredes!Nu får ni även se mina nya skor, som ni längtat..eller hur!



haha ser ni som jag kämpa med att få till en bra bild på mina skor, jaja men typ så ser dom ut iaf :) Till mina skor hade jag ett par svarta trumbyxor, en hög svart jkol, svart tröja och ett brunt skärp. Vadå dyster? ser iaf nu på bilderna att min rosa bh lyste igenom lite haha ouupps, blev iaf lite färg på allt det mörka! Håret blev lockigt och med en fläta!
Jaha kanske ska plugga vidare..suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0