Suck.

Jaha då va det måndag i morgon igen :/ varför ska dessa underbara helger gå så fort?
Fredagen blev lugn, var ett tag sen nu jag hade en helt ensam myskväll med min baby! Lördagen (igår) kom mina päron till lägenheten och sen körde vi till hyllinge för lite shopping..blev en mascara haha :) sedan på kvällen bjöds det på släktkalas hos Jonathans kusin och moster :) Vi åt god mat och hade trevligt!
Idag blir det släkten igen haha, är nämligen julskyltning på Råå och då är det som vanligt kakätning hos Jonathans mormor som varje år. Hon bor precis på Råå så det är perfekt! Tråkigt väder är det idag så kommer säkert inte vara så mkt folk tror jag :/ Men man träffar alltid någon man känner, från jobb eller vänner :)

Jonathan har jobbat morgon på lördag och söndag så det är sjukt tråkigt att vakna själv på morgonen utan honom :( men bättre att ha honom hos mig om kvällarna!Denna dagen bjuds det på plugg innan vi sticker till Råå :( jag vill inte göra denna hemska hemtenta!!



Jag i Lunds stadspark förra sommaren, har picknick med vännerna i klassen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0