Världen håller på att gå under...

eller vadå? storm som fan och jag hatar vara ensam hemma när det är storm, träden slår så hårt mot våra stora fönster i vardagsrummet och jag hoppar två meter vaaarje gång!!Jonathan kom hem och rädda mig!!!
Som tur är så slutar han nu och är här om en kvart typ! tackar gudarna för de!

Plugget idag har gått..skit om jag ska vara ärlig, dennan tentan suger mer än sugrör (haha fan va bra, kom på det nu :) iaf, har lust att bara skita i den och acceptera ett underkänt direkt, så hopplöst känns det. Men samtidigt är jag inte den som ger upp! så jag gör ett nytt försök igen imorgon efter praktiken!
Förresten, imorgon eftermiddag ska ju jag på studiebesök helt själv till rättspsyk i Helsingborg, håll tummarna för mig att jag inte blir våldtagen eller mördad!!haha nä skoja, är ju bra att vården finns!

Sen måste jag ju bara fråga en sak, är det bara jag som hatar tvätta håret? finns inget jobbigare och idag har jag min "tvättahåretdag" men vet ni va? jag sket i de HAHA! usch nu är jag trött känner jag och börjar tramsa så jag kanske borde sluta här...

jaha nu har jag nog inte mer roligt att tilllägga!god natt!




En söt bild på sötnöten Joathan!haha ser ut som han har på sig jeanskjol på denna bilden :)..okej jag erkänner..den är min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0