Busy women..

Hallå efter en hel evighet..jag lever och jag mår bra. Har bara så sjukt spännande liv att det händer saker runt omkring mig hela tiden :D! Har verkligen inte haft någon tid för att blogga. Känske borde lägga ner bloggandet?!?
Vem vet. Är iaf väldigt roligt att jag har samma mängd av läsare varje dag, fast jag intt bloggat.

Praktiken är avslutad, gick väldigt bra och fick massa positiva kommentarer av både personal och patienter, roligt!Skolan har börjat igen och jag är i full fart med allt pluggandet. Men nästa vecka är det tid för fem nya veckor som praktikant. Får vi se om jag trivs lika bra där?!

Jaha, vad har annars hänt i mitt liv den senaste veckan..en del kompismys, familjemys och klart jonathanmys :).

Kvällen ska jag spendera med tvmys (mkt i mys i mitt liv märker jag haha), ska göra fotbad, måla naglarna skrik röda och slappischa mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0