Denna dag.

Hallå alla nära, kära och alla andra där ute :) Snart är den här dagen över och det är tid för nya tag imorgon.
Var en spännande dag på praktiken men fan vad dom förväntar sig mkt haha, dom behandlar mig som jag våre än av dom..går själv på vårdplaneringar och skvarar på frågor som anhöriga ställer om neurologiska nedsättningar. Jag tar emot patienter helt själv och gör bedömningar helt själv som har betydelse för deras vidare rehabilitering och så att läkaren vet viken medicin de ska få..DETTA ÄR MITT ANSVAR! Redan första veckan fick jag göra allt de här..puhh! Är så kul för jag får så mkt beröm av alla yrkesgrupper på sjukhuset :) Känns underbart att höra.
jaja men det är bra :)

Idag kom jag först hem för 30 min sedan, direkt efter praktiken träffade jag Vanessa från min klass. Vi åt lite och prata om våra praktikplatser. Hon praktiserar på rättspsyk i Helsingborg..sjukt spännande!!

Imorgon efter praktiken har jag brottom hem, ska hem till Söta Malin och vi tjejer ska bjudas på mat..vad som händer efter vet jag inte men det blir nog lugnt, har ju praktik dagen efter och de andra fjällorna har skola eller jobb :) Ska iaf bli riktigt mysigt...

Min kväll (det som är kvar av den) ser ut som så att jag nu ska hoppa in i duschen, skönt ska de bli. Efter det blir det underbara bonde söker fru :) sen blir de lite mer tv- titt och fixnig för morgondagen, ska planera lite för mina patienter och så!

Hoppas ni får en trevlig kväll.
Kram från lilla mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0