Flitigt barn på stan.

Skoldagen idag var effektiv, fan vad jag och Sandra fick mkt gjort, skönt att det flyter på som det ska!
jag måste påminna mig själv att skriva en kom ihåg lista, måste nämligen ringa ett par samtal..puhh!Glömmer det varje dag och när jag väl kommer ihåg det är det försent att ringa! Jag hatar ringa samtal man inte vill ringa, dessa samtal jag måste ringa nu vill jag verkligen inte ringa!
Men välkommen till vuxenvärlden Andrea, det hör till!


Såhär slappis skön såg jag ut i skolan idag :)


Kära vänner, nu ska jag vara tråkig men jag funderar faktiskt på att lägga ner bloggen. Vi får se! Har inte bestämt mig, ibland är det ju skönt att skriva vad som hänt underdagen eller vad man planerat. Ja, helt enkelt skiva av sig!

Nu ska jag försöka få liv i min sambo..han har sovit nu i någon timme och hans mobil har ringt flera gånger! Hoppas ni alla får en trevlig kväll!
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0