Fredag!

Börjar med lite bilder från igår :) Så här såg jag ut innan jag tog mig till stationen för att ta mig till Ängeholms sjukhus och min praktik!


Som ni ser var jag i god tid och slösade minuterna med att fota lite haha, lönt!? jaja men så såg jag ut iaf!
Sen byter jag ju  om till dom älskade vita sjukhuskläderna!

Igår var en bra dag på praktiken, fick väldigt mycket beröm av arbetsterapeuterna och det är alltid roligt :) Så jag sköter mig fint på praktiken :) Idag är jag ledig, väldigt skönt, men vakade tyvär redan 07.30 för att jag fick ett sms av lilla Mailn, din jävel :)Ikväll ska jag träffa tjejerna igen, mysmys..vi ska ut och äta något gott och sedan avsluta med en kvällsfika ochh massa snack såklart! Finns det något mysigare!?

Nu innan kvällen har jag också en del att göra, ska städa, plugga!? och fixa med lite annt smått!Hade egentligen tänkt att träna idag, men såklart vaknar man med jobbig hals och då ska man ju inte träna! Säkrt bara för jag frös så när jag väntapå tåget igår :( men känner jag mig rätt så går de över lika fort som de kommer :)
Ska göra lite rumpövningar här hemma istället , hiihooo
Ska även unna mig lite fotbad, ansiktsmask och slappemys här hemma! Får passa på när sambon är på jobb :D

Nej nu blir de frulle!
Hoppas ni får en lika fin fredag som jag kommer få!

smack ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha förlåt söta Angie :) ses ikväll pusss

2009-10-02 @ 10:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0