Fullt upp.

Hallååååjaaaaa!
Igår kväll bestämde jag och Sandra att vi skulle plugga hemma. Skönt att få sova längre + att vi båda hade lite anra saker för oss. Mitt schema idag är heeelt fullt, sinnes!

Dagen började med att jag gick upp vid 09.00, åt en banan. Började städa, och idag står storstädning på mitt  schemat! Vika tvätt, vattna blommor, skrubba badrummet, damsuga, sortera kläder, damma, diska, sopsortera, plocka bort grejer och göra snyggt mm
Måste även ringa ett samtal idag som jag verkligen inte vill ringa, hatar ringa försäkringsbolag..finnn inget värre! Dom har ändå inte förståelse för andra människor och borde bara kalla sig för bolag!! försäkring kan strykas!!!! ett stort bläää för försäkringsbolag!!!
Ska även hinna med att träna hade jag tänkt, kanske tar jag en lång promenad i eftermiddag. Vid 15.00 får jag bilen av Jonathan och då ska jag köra till Landskrona för mitt vanliga hemliga uppdrag...känns både skönt och jobbigt att ta sig dit idag!
hmm måste även hinna med att raka benen haha, något som kommer på nr 2 av min hatlista idag ( nr 1 är såklart försäkringsbolag)
hmm ringa min frisör vore int eheller tokigt.
Men hallåååå jaaa!! Jag har glömt de viktigaste...måste plugga som en dåre idag!!typ :D så jaha...då är det väll bara att fortsätta städa så jag hinner med allt innan 15.00!!

tjaoouu mina vänner och dom jag inte känner!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0