Glad som en loppa!!

Igår var en toppen toppen toppen dag.

Jag och Jonathan köpte en ny tv- bänk för ca 2-3 månader sen.  vit högglans från europa möbler, kosta 5000 kr typ. Sen dess har vi letat efter ett nytt soffbord, men antingen har det varit för stort, för litet, för smalt, för brett, för lågt eller för högt!! Fast vi hittade ett från europa möbler också, precis samma färg som tv- bänken (vit högglans) som kostade 2800 kr, inte så farligt ju. Precis innan vi skulle åka och köpa de satt jag lite vid datorn igår och kolla runder. Går in på jysk och ser precis samma (skiljer verkligen inte mycket) bord. Måtten är nästan precis samma osv, kollar på priset och de hade kostat 1500 MEN sänkt det till 750 kr eftersom de skulle sluta sälja de borden. Så vi körde till jysk i fullfart och som tur var hade det två kvar!!! Inne på jysk ser vi även min drömspegel! Jätte stor med en fin antikram i vitt, helt underbar. Även den hade kostan 1500 kr men var sänkt till 750 kr. Så igår fick vi en helt snygg, modern, tuff, romatiskt spegel och soffbord för 1500 kr! haha som hittat ju! Ni anar inte hur snyggt det blev med soffbordet. Vi har redan ett stort vardagsrum men helt plötsligt blev det ännu större :D
Ni ska få se allt sen, pappa och mamma kommer ikväll och hjälper oss upp med spegeln eftersom den är så stor och tung. Fan vad snyggt de kommer blii..gaahhhh!

Så här såg jag ut igår när jag gick runt på jysk. Ja jag vet inte vad jag gör med min mun på första bilden, haha så ni vet. Här ser ni även mina snygga nya stövlar!


Kvällen firade vi allt detta snygga med god mat :) Vi laga kyckling, potatis klyftor, god sallad och sås. Visst är det mysigt med alla dessa ljus nu till hösten :)


Efter maten mös vi o soffan med vårt nya soffbord :) Titta på film, men jag fick mest blunda..hatar pang pang filmer. När filmen var slut låg jag och grät och Jonathan låg och skratta åt mig!

(Innan vi valde film)
(jonte)- vilken vill du se (tar fram massa filmer och visar)
(jag)- inte den gula iaf
(jonte)- gula?
(jag)- ja den där, bill kill.
(jonte) haha vad sa du namnet var?

Han ska alltid påpeka alla små fel jag säger och gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0