Kvinna i sina bästa år.

Ja, sorry men nu måste jag låta som en kvinna i sina bästa år haha som jag har hört är 40 +.
Men shiiit mayyiiee gooouuud vad tiden går fort, på riktigt. Nu är det helg igen,... igen förstår ni de, igen? Jag kommer ju seriöst dö snart om tiden går så fort, snart sitter jag med mina barnbarn i knät och sjunger ett godnatt sång. Känns som jag nyss fyllde 22 men nejdå, om någon månad (januari) blir jag 23. Hinner knappt blinka sen är jag 30 och efter det är jag lika fort en kvinna i sina bästa år..40 +! Jag hinner ju knappt gifta mig, få barn och allt de där innan jag ska gå i pension och har en del barnbarn på besök. Det känns som de var igår jag stod inne på skolans toalett och sminka mig för att ragga upp någon kille på rasten haha guud, det känns som de var igår det pirra i hela magen för att man skulle skriva sitt första nationellaprov, känns som de var igår mamma kom och hämta mig på dagis, känns som de var igår jag satt på skolans tak och kände mig mega cool. Usch!!Alla patienter jag träffar säger "ohh njut unga kvinna, tiden går så mycket fortare när man är över 20 år. Nu är det inte långt kvar och snart är du som mig." JAG BLIR LIVRÄDD NÄR NI SÄGER SÅÅÅÅ!
Men nej, nu ska jag ta de lungt, ta tre djupa andetag och komma ner på jorden igen. Nu lämnar jag den där kvinnan i sina bästa år och återkommer till Andrea 22 år.
Skönt.

Jag är lite piggare nu, aldrig fel! Men ikväll blir det ändå lungt, pallar inget annat haha. Så ikväll ska jag bara hem till Tina, laga mat med henne och kolla idol. Självklart ska vi prata och skratta en massa. Jag ska även ta upp detta samtal med en kvinna i sina bästa år. Vet att Tina är lika nervös som jag att vi snart hittar vår första rynka i pannan. Enligt Tina har hon redan fått en på halsen för några månader sen haha sötnos!

Imorgon blir det nog en del plugg på dagen och kvällen bjuds det på mys hos Johanna och Johan. Vi ska fira Johan en hel del och jag ska klappa Johannas mage..HELA KVÄLLEN!! Tänk att de snart blir mamma och pappa. Så spännande! http://fotbollsfru.blogg.se/. En egen lite familj. Här hemma går jag och tjatar om en hund haha! jaja.

Söndagen blir det att köra till glumslöv. Mamma, min syster och jag ska äta kräftor och räkor. Vår egna lilla kräftskiva. Pappa ska titta på för han äter inga skaldjur :)



Jag förra året eller nått.



Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, vad söt du är andrea ;) Du kan ju berätta för tina att hon inte är ensam om att ha en rynka. Jag har fått en i pannan!? Hahah.

Ses snart mina sötnosar!

2009-10-09 @ 16:57:49
Postat av: Andrea

Sötunge,vi blir helt enkelt äldre med stormsteg ;) Men jag tror att varken du eller Tina har fått någon rynka än haha!puss gumman

2009-10-10 @ 14:03:37
URL: http://livetsomandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0