Lördag.

Morgonen börja med att jag vakna när Jonathan skulle sticka till jobb 04.15 typ. Sen kunde jag såklart inte somna. hur störigt är inte de? Somna iaf vid 06.30 så de va ju skönt..vaknar sedan 10.30!!Panik eller.
Usch jag som aldrig sover så länge, men jag var väll trött för att jag legat vaken så länge på morgonen. Sega iaf upp mig och som en överraskning kom Jonathan hem 11.30! Blev så glad. Han sluta egentligen vid 15.00 men fick gå tidigare. Nu ligger han och sover och jag ska väcka honom om en timme.
Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig ikväll, vi ska ju till Johanna och Johan. Alltid samma klädproblem fast man har så mkt kläder. Konstigt att de kan bli så.

Kvällen igår spendera jag med mitt hjärtegull Tina. Vi hade tänkt att laga mat men ingen av oss palla, så vi körde och köpte med oss mat hem från stan. Jättemysigt att sitta och äta köpemat, kolla idol ochs skratta av sig. Hon ville bjuda mig på vin haha men jag fick ju påminna henne att jag körde, senil?!
Tog tyvärr inga bilder igår, sorry men det var iaf en toppen kväll.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och ta en varm, lång dusch. Så skönt. Måste även raka benen, fy fan va tråkigt och jobbigt. Finns det något segare? jaja tur jag inte har så långa ben haaha :D

Nej mina vänner, nu önskar jag er alla en toppen lördag så hörs vi kaske senare eller imorgon!
smack ♥



Min söta Tina för två sommrar sedan :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, prova raka benen med tjockemage! Mycket intressant upplevlse ;-)

2009-10-10 @ 17:34:06
URL: http://fotbollsfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0