Lördag!

Dagen idag har varit effektiv. Vi började med en lyxhelgfrukost eller vad jag ska kalla de :) Sen haar vi bara fygit runder i lägenheten och fixar och grejat med allt och inget men nu är här riktigt snyggt. Nu ska jag och min babyboy Jonathan på långpromenad i friska luften :) finns inget bättre! Nu fattas bara en hund vi vår sida haha! Vi ska även inom kyrkogården och tända ljus fö Jonathans farfar Bertil som gick bort för två år sedan ♥


Måste visa er något riktigt coolt och härligt enligt mig och något riktigt skrämmande enligt Jonathan haha! För ni som inte känner mig ( Detta är inte min mage, jag är inte gravid!!!) Jag sökte efter en rolig reklamfilm och så kom denna upp)

Haha vadå aktiv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0