Dåligt ryckte!

Ja de kommer du få, du har redan lite. Du klär dig som..ja jag vill inte säga det och din attityd är helt" kom och ta mig typ". Tycker det är sorgligt, inte så jag lärde känna dig!!är bara pinsamt! Jag hoppas innerligt att den dagen kommer då du själv undrar vad fan du höll på med.

usch, orka lägga ner energi på de..men som sagt man hör lite saker om dig redan och jag tycker det är tråkigt att höra!synd du glömde vem du va!

Jaha nu till mig själv :) har nyss kört Jonathan ner till stan, han ska festa natten lång och jag ska spendera min kväll framför idol och lite plugg. Hade först tänk åka ut till glumslöv men det blev aldrig så. Åker dit på lördag istället :)
Idag i skolan gick det bra, flöt på fint och vi börjar närmna oss ett slut på b-uppsatsen :) känns OTROLIGT skönt eftersom jag lagt så mkt energi och tid på detta skit haha!

Imorgon är det äntligen Fredag :) Kvällen kommer jag spendera med biomys :) Annars innehåller helgen shopping och  glumslöv!Mer har jag inte planerat men blir nog ganska lungt eftersom jag festat nu två helger i rad + att jag är skit trött för allt plugg och + för att jag vill vara utvilad och pigg till min praktikplats som börjar på måndag :)

Nej mina kära läsare, nu ska lilla jag slå igång mina tankar igen och plugga  ett litet tag. Sen väntar tv- mys resten av kvällen :) underbaaart!!



Jag -08 någon gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0