En vanlig söndag.

Helloouuu
Min söndag har varit som valigt, mycke slappt och städ haha!Först brukar vi gosa extra mkt i sängen jag och Jonathan, springa och jaga varandra i lägenheten runt runt, sen slapp i sängen igen! Bara ligga och snacka är hur skönt som helst!! Har även hunnit damma, köra med vår gröna sugare på golven, plocka undan lite osv. Funderar på om jag ska ha ork till att moppa golven också!hmm får se..

Är grymt sugen på att backa nått, brukar inte baka men om jag gör de så äter vi aldrig upp de :)
vi får väll se! Nu ska jag fixa lite i hallen :)

kram på er



Hej mini grönis :)

Kommentarer
Postat av: emms

Hej andrea.

Kan du inte skicka ett mess till mig för jag har inte ditt nr längre. Har bytat telefon.Msåte få tag på dig idag. Vi ska nämlige skicka sannas skidgrejor till henne i geneve å du har väl kvar dom hemma hod dig?

Hör av dig så fort som möjligt.

Puss

2009-09-28 @ 10:02:39
Postat av: victoria

kolla och prenumera gärnA PÅ min blogg :D jag prenumerar nämligen på din :) kram

2009-09-28 @ 13:22:43
URL: http://goldira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0