Hopplöst.

Hopplöst är precis så som mitt liv har känts ikväll. Har gråtit som ett barn, gnällt som en ko? och bara velat ge upp! uach ja, så deppig var min kväll! Denna press från skolan tar kol på mig, jag orkar inte...mitt självförtroende orkar inte!
Jag håller inte vid mållinjen känns det som just nu. Jag är trött på problem, bara bara problem!
Jag vet att imorgon när jag vaknar känns allt mycket bättre, de är ju alltid så!Går upp och ner som lisebergsbanan!!
Ja, jag hade ju lovat er att spännande och roligt inlägg men som ni ser så blev de ju något helt annat!
Jag hoppas att jag finner lite tid för mig själv imorgon så jag kan lägga upp alla bilder jag har, så jag kan njuta och koppla av!kankse till och med träna eller ringa Tina!
blää mitt liv går under just nu igen och jag bara längtar något fruktansvärt mkt till framtiden! Usch vad jag lät tragisk! Men just nu är allt piss istället för puss! Stackars Jonathan är såklart den som får all skit när jag mår skit...usch!Tur han förstår mig! Nu ska jag hoppa in i duschen, sjunga en julsång och försöka se glädje i detta liv igen som just nu inte är det roligaste :( sov gott!



Imorgon håller jag mina tummar och tår för Johanna och Johan♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Känner igen mig så i det du skriver, just så kände jag för nästan precis ett år sedan. Allt kändes hopplöst och skolan trodde jag aldrig att jag skulle klara av (och min stackars sambo fick stå ut med tårar så gott som varje kväll). Men som alla säger till en (och som jag tyckte var idiotiskt just då) var att "det ordnar sig", vilket det faktiskt gjort. Hoppas allt ordnar sig för dig med!

2009-09-16 @ 14:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0