Ny dag.

God morgon vänner!
Igår var det lördag, men det kändes mer som en söndag faktiskt! Hela dagen gick jag och jonathan runt i myskläder, titta på film och bara softa :) Skönt med sånna dagar ibland! På kvällen sedan körde vi och hämta Jonathans föräldrar, det var nämligen dags för en Österrikiskkväll hemma hos mina föräldrar. Vi hade alla jättetrevligt och mysigt. God mat och mycket prat om Anna Anka. Verkar som våra föräldrar kommer riktigt bra överrens så det känns skönt! De har ju träffats förut men aldrig bara dom och vi, innan har du varit så lite snabbt bara eller på släktmiddag osv. Så detta var på tiden efter snart 7 års förhållande :)

Jahapp, då var det söndag! Den vanliga söndagsångesten börjar redan krypa nära mig :S praktik imorgon igen, hade varit skönt med en ledig dag till!
Nu ska jag väcka Jonathan :)

Kram på er!


Jag och hjärtat -06, dagen efter studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0