Rejäl fredagsmys :)

Jadååå, de gillar vi!
Ikväll, eller ja (snart) ska jag och Jonathan äta gott på haket där vi bokat bord, sen blir de biomys :) Enligt mig låter detta som en superduper myskväll och det är jag värd!
Ska ha på mig mina nya örhängen jag fick av mamma för några dagar sedan :) Så nu ska jag bara fixa håret och välja några kläder, fryser redan nu som en gris och på bion fryser jag alltid så mycket att jag nästan blir blå :( tjocktröja hade varit nice ikväll haha :)




Visst är mina nya örhängen söta :)!? räck upp en hand!
Förlåt om jag ser förjäklit trött ut på bilderna, men de får ni tåla!Nej nu måste jag verkligen fixa mig, så här slö kan jag inte se ut!!

Hoppas ni får en mysig fredagkväll vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0