Bilder som ni missat!



Ja, det blev inte så många ändå haha, orkar inte lägga upp mer!Nu har Jonte precis stuckit till jobbet, det ska ha möte hela dagen och sen fest på kvällen!Jag får underhålla mig själv!Är bjuden på en annan fest men känner inte alls för att festa idag!Imorgon jobbar Jonathan kväll och så dortsätter det fram till torsdag! jag har ju min praktik så vi kommer ju inte ses nått :(! Fredag är det ju Valborg och självklart ska jag tillbringa den dagen/kvällen/natten i lund med alla andra studenter!GALET!! så jag och Jonte myra kommer springa förbi varandra heeela helgen och veckan fram till nästa lördag!
ROLIGT!!Så har ni inget för er om kvällarna i veckan vänner så hör av er!haha
Nu ska jag gå en promenad sen blir det plugglördag för min del!
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0