Det är lite torrt här!

Jaha jag har ju inte bloggat så mycket men det såt helt still i mitt liv för tillfället. Skolan tar just nu så stor plats. Jag går långa dagar och har mycket att göra. Är helt slut när jag kommer hem. Igår när jag kom hem sov jag i TRE timmar!!helt borta haha! Sen var jag tvungen att pigga upp mig själv så jag och mitt hjärta gick en timmes promenad..skönt i det fina vädret.Idag i skolan har vi haft ortoslabb. Man gör olika skenor till människor med olika skador i händerna. idag öva vi på att göra till barn, vi gjorde en hård och en mjuk. Det skulle mätas och smältas och klippas och sys och och och...!Detta gjorde vi från 09.00- 16.00..då kan ni tänka er hår svårt det kan vara. ! Men det är bra att vi gör dom :) Så att männiksor kan få funktion i händerna igen, speviellt små små bebisar..viktigt under utvecklingen!
Lite bilder på hur olika ortoser kan se ut, finns hur månha olika oroser till massa olika funktioner. Den hårda vi gkorde idag tex skulla avlasta MCP leden..


Detta var kanske inte så roligt för er. Imorgon ska vi hälsa på barn habiliteringen igen och vara där hela förmiddagen, kul med annan miljö än skolan och det är kul att vara på alla sjukhus. Då känner jag att det är nära!!

Nej nu ska jag inte prata mer om det här. Har inte så mycket mer att berätta om denna dagen. Eller jo, vi ¨t god kvällsmat haha. Kyckling, burgas, avokado, wokade grönsaker, och en kall sås till! Smarrigt värre!

Imorgon ska jag få en kväll med tjejerna...UNDERBART OCH BEHÖVLIGT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0