Fler bilder!



Detta ska sedan pryda vårat hem :) Tyvärr har jag bara små bilder som inte kan förstoras!!Dom är så fruktansvääääärt sköna och jag planerar att ligga och plugga i en av dom!!Kommer förmodligen somna ;)!! Vi ska nog köpa den svarta eftersom den vita blev snabbt skitig (var den redan i affären eftersom så många provat dem)!!
Nu längtar jag!!

Här kommer lite fler bilder från underbaraste Österrike!!Första bilden är bara på en myskväll i byn då jonte tog min bok och läste :)! Dom andra bilderna är ifrån när vi cykla 6 timmar/ 9 mil runt om Donau, staden krems, världens vackraste (och dyraste) byar ex wachau, vinodlingar, aprikosodlingar osv osv!!Byarna tog jag inte bilder ifrån, tyvärr..men dom är så vackra och så mysiga!!Husen är som små små slott i olika färger..det finns mysiga små vägar genom byarna som liknar gamla stan och vägarna har namn som ex: Kärleksgatan, kärleksgränden osv!man tror man cyklar mitt i en saga :) Men efter cyklingen är det ingen saga...baken värkte något fruktansvärt haha!!



Första pausen efter tre timmar!!



Slott och ruiner överallt!




usch, backe!!



Självklart tog jag med mig vindruvor från vinorlingarna som vi cykla brevid...Jag tänkte gora mitt egna vin nämligen!!Har ju inte fått smeknamnet vinaren från ingenstans ;)



Solen tog mer än vad vi alla trodde haha...




Aprikoser kan man plocka och äta hur mycket man vill :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0