Lördag och bildregn nr 2

Tjennnna babes! Allt under kontroll hoppas jag? Igår kväll dissa jag min päron och spendera kvällen hos Jonathans underbara syster och hennes sambo/man ( Snart hoppas jag han friar..jag letar klänning för fullt) även den sötaste Alma som finns var på G. Det var fifa kväll för grabbarna och johanna och jag underhöll oss med annat trevligt. Det bjöds på god mat och massa skratt som alltid.

Idag ska jonte myra och jag iväg på presentjakt!! Om han vaknar då förståss..har försökt ett antal gånger..Sen på kvällen ska vi fira Jonathans farmor som fyller 80 år. Kommer massa folk, släkt och gamlingar...detta kommer bli livat :) Så det ska bli skoj, Jonathan släkt är nice!!!

Jag vill även gärna åka och titta på vårt bord som vi ska köpa haha, bara titta..tror inte jonte kommer gå med på det!Men jag ska flirta mig till det ;)

Nu kommer bildregn nr 2..det är från Jontes och min promenad genom byn och till en annan by som har en stor stor sjö. Vi badar alltid där på sommaren..men nu var det högvatten så den var skitig och äcklig :S


På bilderna ser ni kamp som är en å som flyter genom vår by (precis nedanför vårt hus), men även här var det massa högvatten.



Framme vis sjön stausee



Vi satt och mös på bryggan :)



Det var så varmt ute att asfalten smälte lite, när vi gick såg man våra skoavtryck :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0