1 december.

Men herregud vart tar tiden vägen? December redan!!Om en månad fyller jag 24 år, herre min skapare vad jag börjar bli gammal. De senaste åren har jag sagt att jag är påväg in i vuxenlivet..men 24 år, ja va fan..då får jag väll kalla mig vuxen då?Jag har ju inget val!
Vart tog min barndom och ungdom vägen? Vipps så var den över...!Ähh nu ska jag sluta,jag är fortfarande ung!!

Jag är en kvinna i mina bästa daaar haha!

Idag har jag varit i skolan en sväng och varit flitig, även när jag kom hem plugga jag som en tjur...vad fick jag den energin ifrån?Fömodligen var det någon som delamed sig på tåget helt enkelt...

Hittade denna artikeln idag! Tänk så många vackra kvinnor jag har i min omgivning som fått flickor. Mamma fick två :)!Min kusin Erika fick två :) Min svägerska har fått en :) Massa fina kvinnor, hela gänget!

Samtidigt blir man lite nervös...tänk om jag en dag bara får pojkar!Haha katastrof ful måste jag va då!!Nej jag bara skoja! Sen genom den spågrejen ska jag ju ändå få fem flickor så piss off så snygg jag måste va i så fall ;)

Haha! Nu ska vi se Harry potter film 2 :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0