Det snurrar i min skalle.

BIG TIME!! shiit, mitt liv är kaos!Jag har nog aldrig kännt mig så stressad och förvirrad i hela mitt liv tror jag. Just nu kombinerar jag allt mitt pendlande med en kurs i skolan med kandidatuppsats/opponering, samtidigt planering av seminariumet sista skoldagen då allt ska redovisas (hur mycket som helst ska förberedas), vi har även börjat med en annan kurs i skolan där vi åker ut på vårdgymnasium och föreläser om förflyttning och ergonomi. Visar dom en massa och ja ..hit och dit..SÅ det MYCKET som ska läsas in!!.Även massegekursen håller jag på med..Läser anatomi flera timmar om dagen och övar på masseggreppen...hmm försöker även hinna med fixning av huset..

De senaste dagarna har jag gått upp tiiiiiidigt på morgonen, antingen åkt till skolan och pluggat där en hel dag till 16.00 för att sedan snabbt stressa iväg till massegutbildningen på kvällarna 17.00- 22.00..har kommit hem hur sent som helst med dessa försenade tåg...har jag inte åkt till skolan tiiidigt på morgonen så har jag åkt till massageutbildningen och varit där en hel dag, pluggat som en dåre kvällarna långa..både till de olika kurserna i skolan (man undrar hur lärarna planerar..hmm) + till min massegutbildning!

Fortsätter jag i denna tackten dör jag säkert innan jag är 30!! HAAHA nej fy det ska jag inte skoja om, men denna streess är inte hälsosammt. Jag är hela tiden uppe i varv...jag går inte längre mellan lektionerna, eller till tågen..jag SPRINGER fram. Äter meddans jag pluggar eller går? Hmm När jag såg Jonathan senast mer än 4 sekunder vet jag nog inte riktigt. Hmm sömnbrist har jag osckå hur mkt som helst, antingen har jag inte tid att sova de jag ska eller så har jag tid men då vaknar jag av mig själv mitt i natten och repeterar all anatomi på kroppen? Jag menar HALLÅÅ!! SOV MÄNNISKA! Undrar om min första rynka kommer fram snart..måste hålla koll på de känner jag :)

Ja just de jag jag skulle ju inte klaga, men de senaste månaderna harvarit katastof strssiga,,usch..nog om de :)

Goda nyheter: Idag hade vi det praktiska provet på massegeutbildningen..oohhh vad duktig jag var. Felfritt kan jag lova er!Stolt är jag :) Så nu är jag klar med det. Nu ska jag göra en hemtenta och massera tio personer sen får jag mitt diplom som massör :)
Så vill ni ha massage, hör av er..jag behöver 10 personer :)

Ohh varför får jag inte bort det kursiva? jaja nu måste jag plugga lite innan jag somnar framför bloggen. Har ju precis kommit hem från en heldag i lund med skola och massagegrejen...Efter plugget ikväll kallar sängen..ska upp tiiiiidigt imorgon igen!Oj vad jag längtar....Ny dag, ny stress och ny ångest..SKÅL!

I helgen blir det iaf fest både fredag och lördag..ohh vad jag längtar till två hela fria pluggkvällar!!Jag ska njuta som aldrig förr!

Sov gott vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0