Diplomerad massör.

Ja det ska jag snart bli. Börjar med kursen till helgen så jag ska plugga lite anatomi idag...var ett tag sen vi hade de i skolan så det blir bra med lite repetion :)
Shit va häftIt att jag ska bli massör också :)Innan jag fyllt 24 år kommer jag vara Utbildad undersköterksa, legitimerad arbetsterapeut och diplomerad massör!! Jag är sjukt stolt över mig själv! Efter jag är klar med min utbilding som arbetsterpaeut och massör ska jag jobba och tjäna pengar och förmodligen också resa en del!Jag längtar :)

JAG ÄR VERKLIGEN STOLT ÖVER MIG SJÄLV!JAG ÄR EN RIKTIG KÄMPE OCH FAN VAD JAG ÄR BRAA!! (får manlov och berömma sig själv så mycket?) JO A FAN ATT JAG FÅR EFTER ALLT MITT SLIT!!HAHA TJOOHOOOOOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0