jaha, lite bilder och sånt.



AND YES..jag måste klippa luggen igen!!Detta är iaf lite bilder från alla fjantansdag (hjärtans dag). Jag och Jontemyra var ju som sagt på resturang i Malmö och sen bio i en stor salong för att se Avator 3D. Mysig kväll var det och jag fick även fina tulpaner av hjärtat. Så bilderna här uppe är på mina tulpaner som ni ser och lite vad jag hade på mig den kvällen. Ett rosa linne med massa vollanger (stavas de så?) och även pärlor på. Till de hade jag en grå kofta, jeans och pumps. Måste ringa och boka tid för klipp av lugg och även slingor..PÅMINN MIG!!

Jaha då har två veckor gått på praktiken och då har jag enbart två veckor kvar, på måndag ska jag få min halvtidsbedömning...:)! Igår när jag skulle ta tåget hem från klippan(har min praktik där) fick jag vänte i helvetes 1 timme på tåget..suck suck, var är våren???Sen stressa jag hem och sen stressa jag snabbt ner till stan igen för att köra ett träningspass med Tinis :) På kvällen sedan skulle jag egentligen tura med jobb men dom ringde på eftermiddagen och sa att halva gänget låg och spydde :( Hela Freggaten spyyyr, stackarna!Håller tummarna för alla söta gubbar och gummor att dom överlever det.
Igår kväll var jag sedan såå trött, låg och vila mig i soffan hela kvällen, ni anar inte hur skönt det va! jag somna väll i soffan vid 22.00 och Jonathan kolla film. han väckte mig sedan klockan 01.00 och då gick jag in och la mig. Jonathan kom också in och la sig lite senare men jag kunde verkligen inte somna. Tror jag somna vid 05.00 tiden. Låg och tänkte på farmor, alla minnen. Det gör så ont och jag vill fortfarande tro att hon lever, sitter i köket med sin katt i knät och väntar på oss. Jag hoppas hon har det bra...

Jaha som sagt jag somna vid 5 tiden och vakna 08.00, MONGOBARN!! kan aldrig sova länge. Men nu ska jag ut och gå en promenad, fisen ligger bara och sover och går inte att väcka vid denna tiden!

Sen ska vi till väla och siba haha. Pappa fyllde år nu i veckan så vi ska dit på kalas idag :)

nehj, men promenaden kallar.
Tjaaoouu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0