Tröööttt.

Nä mina vänner, nu säger jag godnatt för denna dagen.Är elt slut i huvudet. Gick upp 06.30 och gjorde sen massa ansträngande test hos logopeden, de tog på krafterna. Sen hem direkt och plugga i flera timmar!Nu ger jag som sagt upp för idag för ytterligen en dag fullt med plugg imorgon :/
Men en sak är positiv imorgon :) Min syster kommer äntligen hem från läkarjobbet på indonesien :) Vi har inte träffat henne på fem veckor, har inte träffat henne sedan farmor dog.



Jag vill fortfarande inte att det ska vara sant. Att inte Oma finns mer nära oss. Nu ska jag ännu en gång lägga mig och sova för att hoppas på att vakna imorgon och att allt bara var en mardröm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0