23 år + 1 dag!

Ja ursäkta men jag känner mig faktiskt gammal!! När jag var 14 år och någon sa till mig att de var 23 år tänkte jag herregud vad länge hon har levt..oj vad gammal hon är...tufft att va i den åldern...mm sånt tänkte jag!jaha hann typ blunda en gång och nu är jag själv 23!!!Herreguuud!
Tänk er, Jonathan och jag blev tillsammans när vi var 16 år..nu är vi båda 23 haha!Hallåå jaaa!

jaha vill iaf passa på att tacka underbara Jonathan för mina fina presenter och så vill jag tacka mamma och pappa för alla fina presenter. Min födelsedag var bra, men allt dett med farmor ligger så nära, kan inte riktigt slappa av och njuta eftersom vår familj är så van att prata om farmor. Det gör vi ju nu också men nu byter vi ut årder är mot var. Känns så jobbigt och jag vägrar acceptera det...! Såklart prata vi även om farmor igår, hon gratulera mig säkert, var hon nu än är!



Jag saknar henne :.(!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0