ÄNTLIGEN!!

Min tuffa jobbvecka är över ( JIPPIIEE), de sista två veckorna på jobbet är slappa ;)!!Me like!!
Idag är jag ledig, ska senare träffa Malin och kanske Tina hänger på också?Vi ska fixa lite, mer säger jag inte ;)!!
Igår kväll meddans jonte var på HIF passade jag på att måla vår hallspegel, denna spegel hade jag också när jag bodde hemma. Det är en praktisk spegel men i en ful björk ram!!Så den har jag målat vit nu :)

Har ingen efter bild på den ännu men här är en före bild iaf!!


Jontemyra ringde nyss från jobbet. Trött som en ko, stackare!! Själv ska jag som sagt njuta av två lediga dagar nu. Började dagen med en god och nyttig frukost som jag nästan alltid äter nu för tiden :)!



Gröt med frysta hallon. Har ingen mjölk på för det är inte gott, har inget socker på för det behövs inte med söta hallon :)!testa vänner, det är mummsi!!


Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡ Malta, mode & chihuahua

allt bra med dig?



ps. har en tävling i min blogg om du är intresserad.. örhängen i form av vingar :)

http://jennyh.se/2010/july/fly-with-me.html

2010-07-27 @ 10:12:32
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0