Är ni vakna :)?

God morgon gott folk! Fast jag nu varit ledig två dagar så har jag vaknat och gått upp 07.00..typiskt mig!Idag jobbar Jonathan morgon..minns att han var jättetrött när han gav mig en puss och skulle gå..stackaren!Det förstår jag när han ställer klockan på 03.50!!Mitt duktiga hjärta :)

Igår var det trädgårdsarbete på höög nivå haha!Vi tog på oss "trädgårdsarbetekläder" och körde till huset. Det är en del att göra där men vi tyckte båda att det var skoj. Lite Andrea skämt (som jag själv inte är medveten om ) så hade Jonathan skoj!Jag hade också skoj..gick och små skratta lite när vi stod där och grävde och hade oss haha!!
Komiskt!
Vi fick trevligt sällskap av Johanna (jontes syster), Johan och lilla Alma.  De fick sig också lite skratt, trevligt :) Sedan fick vi hjälp av Johan.. så snällt!!
Vi hjälper er vid eran flytt, de vet ni :)!!
Vi fick mycket gjort och guud så fint det kommer bli!Så nöjd jag var när vi åkte därifrån!!

Jaha vad ska jag hitta på denna dagen??Om solen kommer fram ska jag cykla ner till stranden..annars blir det väl städ eller något sånt!

Hoppas ni alla får en fin söndag!

Detta var min trädgårdsoutfit haha




Sliten t- tröja, träningstopp haha, shorts och ett par tygskor (vilket inte var ett smart val då dom blev en aningen skitiga ;)


Allt löser sig sa kvinnan som sket i vasken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0