Bilder :)

Här kommer lite bilder :)! Igår började jag och Jonathan med att köra till Malmö!Ny mobil till mig eftersom min andra va sönder. Min nya mobil är jättefin, pärlrosa och är en miljötelefon!!



Det är den rosa :) jättesöt är den och väger INGET!!typ..

efter mobilköpet körde vi vidare till Ilva...jag ville ha ALLT!!Så mycket fint det fanns, helt sjukt!Får se om det blir något köp där :)!!Vi fika även lite i Malmö och körde sedan vidare till Jonathans farmor. det var väldigt fina rosor på husets baksida som jag var tvungen att ta bild på :) Me like!!



Efter farmorbesök körde vi snabbt hem där jag bytte om och sedan ner till stan igen. Jag skulle ha en Tina kväll!Vi började med att äta på Harrys ocj jag sedan ner till gröningen med lite Eh fika. Där satt vi och mös i flera timmar!Mysigt och väldigt skönt väder!



Imorse gjorde jag och Jonathan en nyttig smoothie till frukost :) mumms!




Jag fick ju ett godkännande av Johanna att visa bilder på Alma, detta var för ett tag sedan!Hov växer och växer den lilla stjärnan!!


Detta var några månader sedan




Detta var den 19 juni, bröllopet var i fokus haha


Släktkalas :)


Nu ska jag snart till jobbet :( Känner inte alls för att jobba denna helgen då Jonathan är ledig och det ska bli så fint väder!jag och Jonte har jobbat så olika de senaste veckorna så det finns inte mkt tid vi har fått ihop :(!!Men ikväll när jag slutar vid 21.00 ska jonte komma ner till råå så ska vi ta ett kvällsdopp :)Myyys!! Och imorgon efter jobbet ska jag träffa tjejerna vid gröningen och bada :)
Men viist är det jobbigt att jobba idag nu när jag varit långledig i veckan..blää!!

Haha jonte va nyss nere i tvättstugan, han kom precis upp och sa
- Titta jag hitta 10 kr
- oj, grattis haha
- Den är till dig, grattis på namnsdagen

Haha!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, fantastisk bild på Alma och Annelen och ölburken! Klockren =)

2010-07-13 @ 10:15:58
Postat av: Emilia

Vilka härliga bilder, västra hamnen är underbart! Jag var också en tur in till malmö igår, vilken värmebölja!

2010-07-13 @ 11:05:48
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0