En rolig grej.

Namn: Andrea Helena Maska
Skostorlek: 38/ 39..lite olika :)
Hårfärg: Mörkbrunt men just nu med ljusa slingor
Önskar du att du bodde någon annastans: Vi flyttar ju snart ;), men jag gillar Helsingborg och vårt sommar/vinter ställe i Österrike!!
Använder du droger: Varje dag!! Nejdåå ;)
Röker du: Hell no!!
Vilka shampoon använder du: V05, love it!
Vad gillar du får skor: Höga klackar :), Sköna tygskor.
Vilka parfymer använder du: DKNY och Dolce & Gabbana
Gillar du att festa: Jag älskar att festa med Malin, Ida och Tina!!med dessa tjejer är det även mysigt att bara sitta på en uteservering, snacka och dricka vin!Det är även skoj på alla studetställen i lund med fina vänner från klassen :)
Vad är du rädd för: Mycket!! (Ganska många djur) Fåglar, Harar, Ekorrar, mörker, det okända, ensamhet osv..
Gillar du att tvätta: Gillar och gillar, finns roligare och finns tråkigare!!
Gillar du berg- och dalbana: Jag måste erkänna att jag kan vara en rikgit mes..det blir värre ju äldre jag blir haha!När jag åker så blundar jag och andas inte under hela åkturen!

KÄNSLOR

Har du många vänner: Jag har ganska många "ytliga" vänner, som man glidit ifrån och då man hörs och ses lite då och då. Sen har jag hittat massa nya fina vänner i min klass nu när jag studerar. Men de allra finaste vännerna jag har är Ida, Malin och Tina!Inget slår vår vänskap!!
Gråter du ofta: En del
Skrattar du ofta: Haha jag skrattar jämt, åt allt och inget!!
Hur känner du dig just nu: Ångest för jag ska jobba!
Hur har du mått den senaste tiden: Upp och ner, som vanligt!
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: Ja, det har väll alla!?
Blir du lätt förälskad: I tonåren hade jag jättelätt för att bli kär och hade massa nya killar hela tiden! Men detta har såklart ändrats :) För över 7 år sedan hittade jag min stora kärlek. Jonathan heter han!
Är du kär i kärleken: hmm fattar inte rikgit? Jag är kär i Jonathan och han är ju min kärlek..eller va? haha
Tror du på ett för alltid: Det finns ja, om man har ett lyckligt förhållande med mycket skratt :)

Är du förälskad just nu: yes

Hur många har du varit tillsammans med denna månad: haha va, denna månaden?? 12 stycken, men säg inget till Jonte ;)
Har du blivit sårad av kärleken: Tror alla blir sårade av kärleken någon gång i livet..yes det har jag
Har du blivit lycklig av kärleken:JA

 

 


 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0