Jag skäms!

Jaa oj vad länge sedan jag blogga :( föörlåt! Men jag har haft fullt upp! Allt från visning på lägenheten, massa jobb, mys med vänner, och mest sprungit förbi Jonathan, besök av syrra, övernattning av syrra, glumslövsbesök osv osv!

Fullt upp i mitt roliga liv! Vet knappt vart jag ska börja!!

Lördag: Äntligen var både Jag och Jonathan lediga samtidigt 1 dag!!Evighet sedan!!Vi åkte först till Maxi på morgonen, handla mat och engångsgrill!Körde vidare till Domsten där vi grilla och bada :) Myyys, men aj vad jag brände mig på ryggen :( Hej kräfta!! Borde smörjt in mig :S!!Efter stranden körde vi vidare till Mölle. Vilket äventyr vi var på!!Jag ääälskar utflykter!!Alltid gjort och kommer nog alltid att göra!I Mölle köpte vi glass och satt och titta på folk på en bänk haha!När vi kom hem fortsatte vi vår mysdag!!


Kommer mer bilder sen från vår dag men här ser ni en ganska dålig bild, på en kräft rygg!!


Söndag: jobb
Måndag:jobb

Tisdag: Först jobb och sen var det bara att cykla hem och fixa lite i lägenheten. Där var lite folk som skulle komma och titta på den!Dom hade varit i en annan lägenhet i området men tyckte vår var 100000 gågner snyggare!!Underbart!!Vid 18.00 tiden hoppa jag på cykeln igen och mötte upp Malin. Tillsammans cykla vi vidare till Tina där vi mötte upp Tina och Ida :)!!Vi lagade kycklingsallad och gick sedan upp till grytan. De var kulijuli. Vi satt en bit ifrån på en filt, drack vin och åt god mat. Många gåa skratt blev det som alltid!!Vi fyra kommer vara vänner för livet, utan tvekan!!

Här kommer lite bilder från igår kväll!Börjar med lite ego bilder då jag fixa mig innan, vet ni giller de haha!!




Här hade jag sminkat mig färdigt och lockat håret, då var det bara att byt aom och hoppa på cykeln :)




Mycket mysig kväll hade vi!!Har fler bilder men lär väll inte få lägga upp dem av Ida och Tina :)!!



Visste ni om att jag cyklar varje dag till jobbet, duktigt va!!Går upp tidigare för att cykla dit :)!!Tar ca 25 min dit och 35 hem!!Backen hem är inte rolig..är typ tre sega backar som aldrig slutar!!Men det är bra träning!!

Snart flyttar vi från lägenheten, vi har alltid tyckt att det var en jättemysig första lägenhet och det kommer kännas lite sorgligt att lämna den. Speciellt när vi nu har fått reda på att alla lägenheter ska få nya golv och kök...suck!!Hade inte de kunnat komma tidigare haha!Men vi känner båda att vi har gjort rätt väl, att lämna lägenheten och flytta härifrån. Det kommer bli perfekt tror jag!!Det kommer bli kanonbra och vi längtar båda två :)!!

Nu är jag ledig i tre dagar, sköönt!!Idag har jag INGET att göra mer att att handla och laga mat (lax) till jonathan kommer hem vif halv 7 ikväll! Imorgon har jag mer planer för dagen ;)

Måste göra lista:

* Måste ringa frissan, klippa luggen!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0