"Jag vill ha" lista :)

Min garderob exploderar snart...helt sjukt..men ändå vill jag bara ha mer och mer! Som ni vet har vi inte bara en walk in closet, utan två!!I början hade jag och Jonathan en var..men jag har typ tagit över Jonathans nu ocskå!!haha stackaren har ca 20 %..resten är mitt!!LOVE!!! Snart flyttar vi härifrån och då inbillar jag mig att jag kan köpa dubbelt så mkt!!
Detta är en LITEN del av min lilla önskelista just nu ;)Har även en lista med möbler och massa kläder!








Lite bilder av min garderob just nu!Men ni ser inte allt och detta är bara den ena garderoben!



Det svämmar över min handväskor, skor som aldrig används, miljontals klänningar som hänger på samma galje och är packade som sillar. Massa sjalar osv osv!Men jag gillar de :)

Det är såå typiskt mig att köpa massa och sen bara använda det en gång..ibland använder jag det aldrig!!Det måste jag ändra på :S!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0