Längtar.

Har precis kommit hem från jobbet. Theresa och David har lånat volvon så dom kom och lämna den vid mitt jobb. Jag körde dom nyss till knutan så att dom kunde ta tåget hem. Idag var det väldigt lungt på jobbet och det flöt på bra. Skönt!Har bara 9 arbetsdagarkvar...förmodligen mina sista nio som arbetande undersköterska..nästa gång jag arbetar kommer det förmodligen vara som arbetsterapeut!Spännande :) Tiden som student har gott så fort, jag har bara en termin kvar!!En av sex!! Jag har varit väldigt duktig under dessa terminerna och klarat mig utan omtentor och rester..det trodde jag aldrig!!Jag har alltid fått kämpa på en hel del under hela min skoltid i mitt liv och jag har konstant tryckt ner mig själv och jämfört mig med alla andra + min duktiga syster.
Men det är slut med det nu!!! Dyslexi grejen kan inte hindra mig, jag flyger fram till mina mål!!Jag är snart klar med en universitets utbildning :) Jag är stolt över mig själv!!

Jag är bra som jag är, kanske dags att inse de nu Andrea :)


Jag i början av sommaren!



Trevlig kväll alla, önskar en grym tjej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0