Min dag.

Godmorgon alla glada och inte glada. Idag är jag ledig igen, sköönt! Fasr jag är ledig så ska jag alltid vakna vid 07.00 och vara jättepigg..störigt?yes!!

Igår var jag en sväng på väla med tjejerna. Köpte mig ett sött nattlinne :) Så här såg jag ut på väla igår, haha intressant antar jag!!



Svart klänning, jeansjacka, smycken och en knut i håret.

Dagens planer är att ta det lungt på förmiddagen :), sen ska jag klippa mig vid 13.30. Vid 15.00 tiden ska jag hämta jonte från ett industri område. Han ska nämligen lämna in bilen på lackning eftersom den behöver lite skydd inför vår långa resa :)! Ikväll blir det en sväng till glumlsöv och efter det måla hyllan (för det gjorde vi inte igår)!


Hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0