Nej tack, till köpt micromat!!!

Jag är uppvuxen på hemmalagad mat. Mamma och pappa köpte ALDRIG färdiga köttbullar, fiskpinnar, pytt i pappa och allt som finns. Vilket jag tycker är jättebra!!Jag har vant mig så vid hemmalagad mat att jag fortfarande bara kan äta de. Jonathan köpte en gång köttbullar men fyy, jag klarar inte av att äta det. Senor och massa äckliga grejer i. Färdiga fiskpinnar köpte han också en gång, men blää..de fick han äta själv haha!Kalla mig känslig men jag klarar inte av det. Så äckligt smakar det!!
Jag tycker att det är bra att mamma och pappa inte köpte massa sånt skit till Theresa och mig, det inehåller ju bara massa trams!!När jag får barn ska jag också ge dem hemmalagade mat :)Här nere ser ni hur fina mina hemmagjorda fiskpinnar blev för någon dag sedan :) Och nej vi åt inte alla fiskpinnarna, det blev bra rester :P!!




Så nu skackar vi inte mer mat!

Min cykel blev lagad igår, underbart :) Hoppas den nu håller sig frisk :P!!Så idag ska jag cykla till Fregatten som ligger på Råå..det tar sin lilla tid men är bra motion!!Speciellt hem haha då jag har uppförsbacke HELA tiden!! Cykla dit flera gånger förra sommaren och det var riktigt skönt!!

Nu kommer lite bilder som jag nyss hitta på mig och glömt lägga upp :)



Har ju massa nya bilder på kameran med de får ni se i nästa inlägg :)

Trevlig dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0