Solen värmer från alla håll hos mig och Jonathan!

Hellu folket!!Har nyss kommit hem efter en härlig powerwalk bland husen här i området. Kul med lite insperation ;)!!
Jonathan ligger och sover nu efter jobbet, han har ont i halsen och känner sig hängig!
Jag ska snart ställa mig och laga spenat :) Såå gott!!

Idag har jag varit ledig, har vikit tvätt och små fixat lite, även kollat möbler på nättet och tränat!
Dagarna går så fort när man är ledig :( men imorgon är jag också ledig, skulle tyligen bli fint väder så jag kanske lägger mig lite på stranden på förmiddagen, på eftermiddagen bli det trädgårdsarbete :) Ska bli roligt tycker jag!Har köpt fina trädgårdsvantar..självklart i rosa!!

I vår lägenhet har vi en stor ballkong, vi har förmiddags sol där och jag tycker det är mysigt eftersom jag och jonathan kan sitta där i solen och äta frukost. På eftermiddagen har vi det också perfekt eftersom vi har stora och låga fönster i vardagsrummet. Jag brukar öppna upp fönstrerna, och njuta av solen där med :) Här är lite bilder från förra veckan :)



haha :)!

Idag har jag haft extra många läsare, kul att ni trivs på min blogg :)
Nu är det spenatdax!!

kramkram

Kommentarer
Postat av: carro

du har en jätte fin blogg ska du veta:)

2010-07-13 @ 23:59:17
URL: http://carolineklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0