Tjallong!

Det var nog någon dag sedan jag blogga, men man har ju sina stunder då man har annat för sig :)jag har jobbat en hel del och det har varit lite kaos på jobb, därför är jag inte alls sugen att cykla dit idag igen för att spendera kvällen!Jag är bara ledig fredag denna veckan så jag får hålla ut! Nu är det inte långt kvar sen har jag semester och då åker jag och jonathan till underbara Österrike!!

Det har väll inte hänt så värst mycket sedan jag skrev senast..Har som sagt jobbat en del och igår efter jobbet tog jag ocj jonathan ett långt eftermiddags dopp på råå. Var massa folk!Solen var framme hela tiden men ibland kom det kalla vindar. I vattnet var de sjukt varmt och jag och joanthan plaska runder som två barn!!

Var spis har varit sönder nu till och från i flera dagar och idag ska det äntligen fixas!!!perfekt!


Ja som ni märker har jag inte så mycket att skriva just nu!Tråkigt, jag vet!

Denna bilden tog jag i söndes då jag satt vid datorn och en jätte äcklig flygande insekt kom in i datarummet. jag sprang ut och skydda mig från detta mosnter till Jonathan kom hem från jobbet :) Det är en handduk som jag lagt på golvet för att den inte ska kunna flyga efter mig :)


Jag har även rensat lite i min garderob.Hittade denna klänningen som man kunde köpa på gina tricot, ett eller två år sen..minns inte!Ganska många hade sånna och även jag äger en!Ganska skön ändå...
Detta var iaf min kvällspromenad outfit ;) haha


Nej, det får bli mer bloggande senare, nu ska jag ta en blöt handduk och skubba bort allt mitt fjällande..tråkigt!sedan på cyklen och trampa sig till råå !

hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0