Torsdag.

För er som inte vet så är det torsdag idag. Jag ska jobba kväll idag med Erika och det ska bli skoj. Idag börjar ju även helsingborgsfestilvalen. Jag ska dit imorgon och på lördag fast jag berättar mer om det senare!

Igårkväll gick jag och jonte en långpromenad och det var så skönt ute på kvällen. Varmt och gott. Vädret har ju blivit lite kallare nu men jag ska inte klaga. Åker snart till Österrike och där är det över 30 grader ;)!!
Efter vår promenad målade vi den hyllan jag har snackat om ett bra tag nu. Fan van snyggt det blev i vitt. Vi ska måla ett lager till men det hinner vi nog först ta till helgen!?
haha måste ju berätta en liten komisk sak. Jag tjata på att jonte skulle hjälpa mig att måla och också ta tag i vissa flyttgrejer eftersom jag ligger vaken om nätterna och planerar och allt jag gör! Så han sura lite men tog ändå en pensel i handen och börja måla. Jag går in i förådet där vi har vår förvaring med färg, penslar osv. Hmm jag hitta ingen pensel, bara rollers osv. Jag var ju bara tvungen att använda min fantasi och använde mig av en sminkborste som jag inte använder HAHA, det blev skit bra med en sån borste längst kanterna ;)!!
Smarta Andrea!!


Denna bilden är från internet men det är precis denna sorten jag hade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0