Bilder från festen i helgen :)



Tina hade fixat golvfest för att fira hennes födelsedag!



Självklart tänkte vi på miljön i en hel timme!



Tina gör depp min och depp hållning haha så söt bild. Ser ut som en hundvalp. Hade jag lagt upp denna bilden i störreformat hade tina dödat mig, därför är jag snäll och gjorde den lite :)



Ida och Sabina...



Louise



Haha mina ögon är roliga på denna bilden :) Bjuder på den!



Här ser ni mina ögon!!



Sabina blänger..



Tina gömmer sig




Söta Ida!!





Enligt Sabina dricker hon sähär...men nu kommer sanningen...



Så dricker Sabina..lovar!!



Födelsedagsgrisen!




Nu var det dans på gång..



Sötaste Tina och Malin



Andréa (A2) och Louise




Söta flickor va :)?





Ida blev sugen och Sabina njuter..





Snabbt fixa lockarna innan utgång



Ut i dimman!

Tack för en toppen kväll fisar :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0