En gamal video på mig och Jontemyra :)

Haha asså denna är KLOCKREN!!Denna är för ca 2 och ½ år sedan, hade nyss flyttat till lägenheten och satt en söndag i myskläder, titta på fotboll och åt chips.
Vi kom på en rolig lek (eller jag, vem annars). Leken var då att ha ett chips på näsan och försöka fånga den i munnen med hjälp av att man nicka på huvudet. Jonathan var otroligt kass och jag skratta ju så jag nästan kissa på mig. Okej jag var väll även lite övertrött här men sjukt kul var det. Kolla hans ögon och hans miner!

Sen kommer då jag, proffset..okej skippa mitt fula smile när jag skrattar!katastrof!!!







Sjukt kul lek. Okej detta är den ända gången vi har lekt den leken men jag lovar er att kul hade vi. Prova ni med!! Leken heter: The Angie play!!haha eller nått...

Kommentarer
Postat av: Emelie Augustsson

Hhahah du är ju bara för söt Andrea!! :)

2010-03-25 @ 18:53:31
Postat av: Andrea

haha mm eller hur haha, tack söta du :) Vad hände med din blogg? Jag läste ju den innan sen bara försvann du :(!!

2010-03-26 @ 10:52:45
URL: http://livetsomandrea.blogg.se/
Postat av: Emelie Augustsson

Hade tyvärr ingen motivation till att blogga just då så jag la ner den :( Kanske dyker det upp en ny senare då jag har lite mer blogglust! :) Ha det gott i solen!! Pusss<3

2010-03-26 @ 15:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0