Fredag

Ni måste påminna mig om att lägga upp bilder på mig när jag var Tinas sminkmodell i veckan :)

Idag är det fredag och jag har varit ledig. Dagen börjades med ett klippbesök hos Jenny och nu är min lugg på plars igen, hon tog även en bit på längden! Efter det skulle jag egentligen lunchat med Erika med det fick vi tyvärr flytta på, eventuellt imorgon sa vi :)
Ikväll ska jag och tjejerna träffas hos malin, göra ansiktsmasker, dricka vin, äta och snacka shhhiiit!Det är såå underbart :)

Förresten igår hade jag och Jonathan finbesök hos oss från Österrike, dom har bott hos mamma och pappa nu i tredagar och kom hem till oss igår. Vet inte hur många shottar dom tog och det tog en hel evighet innan dom blev fulla, men fulla blev dom haha!Jonathan prata lite engelsjka med dom men även lite tyska, framsteg :) Han lär sig :)
haha sedan ville dom åka en runda o Jontes bil, Jonathan höjde volymen och då trodde han ena att det var rammstein.. så skriker han.. YEEHHAAA RAMMSTOCK!!! pissfull!
Imorgon bitti åker dom med pappa till Österrike, håller tummanra för att resan går bra..nästa ecka flyger mamma också ner! Stackars pappa, man ser att det tar på honom att farmor har dött. Han har blivit så smal..usch! Vi har alla i familjen förlorat ett solljus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0