Många bilder.

Jag har så mycket bilder att lägga upp att jag känner mig stressad haha! Idag är det söndag och jag ska ha en "mamma dotter dag". Pappa är ju i Österrike och Jonathan jobbar så det blev perfekt. Vi ska göra massa skoj!

I fredes var jag ju som sagt med tjejerna, vi åt mat och kolla på bilder från malins resa, vi gjorde även massa ansiktsbehandlingar då söta Natasa var med vilket var jätte roligt då det var ett tag sen hon var med :) Hon är en riktigt duktig hudterapeut. Hur perfekt är det inte att känna en hudterapeut och en make up artist ;)?haha
natasa hade också med sig sin super söta hund, Savanna.
Njut av bilderna. Den jag är på är väll inte så bra haha, jag masserar mitt ansikte med rengöring och busiga Tina tar bild. Men jag bjuder på de!



Tina jorde en "fiskmås" på Natasa.



Natasa gjorde så vi alla slappna av :)



sockersöta malin med grejs i huet!



sockersöta Tina med grejs i huet :)



Här är då jag, inte så mycket sockersött på denna bilden haha!



Savanna var nyfiken.....och



Lite vild på slutet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0