Rubrik.

Dessa rubriker kan bara vara för jobbiga, ibland står det helt still.
Idag var det första dagen i skolan efter praktiken. Var otroligt kul att se alla igen!Tycker vi är en rolig klass och jag har fått många vänner som jag säkert kommer ha kontakt med sen när skolan  är slut. För slut är den ju snart, i januari är jag legitimerad arbetsterapeut. Tiden går så foort!Känns bra att ha två utbildningar inom vården, båda är viktiga yrken och jag älskar at ha ett jobb där man hjälper sjuka människor. Kan INTE tänka mig något annat än vårdyrken!

Jaha nog snackat med det!Har lite tråkigt här hemma, Jonathan jobbar kväll så jag försöker underhålla mig själv. Har gjort lite styrketräning i vardagsrummet på min yogamatta. Trevligt!Nu ska jag kolla på familjen annorlunda men vi hörs gott folk. Imorgon går jag bara i skolan till 12.00 och efter dt ska jag träna.

Trevlig kväll, Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0