Tittar igenom väldigt gamla bilder från oss!







Skulle kunna fortsätta i en evighet att lägga upp bilder och guud vad små vi var på vissa, har även några där vi är riktiga knattar haha men dom håller jag för mig. Den 6 april har vi varit tillsammans i sju år och vilka minnen vi har, våra egna små minnen!

I söndes var jag på Novalund med mamma och Theresa, min syster snacka om fotoalbum och då slog mig tanken...alla våra bilder från sju år har vi på datorn..tänk vad hemskt om datorn en dag skulle gå sönder och allt bara försvann!?! nej fyy, nu blir det att göra ett fint album av vår tid som vi haft än så länge, och visst kommer det bli många fina album på oss innan våra liv tar slut ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0