17 maj

Idag sjunger vi alla hipp hipp hurra till min mammas dag :) Min supermamma fyller nämligen år idag!!


Mamma och finaste farmor för två år sedan tror jag!

Idag började dagen för mig och Jonathan med sjukhusbesök. Jonte hade nämligen fått tid till sömnlab. för att hämta maskinen han ska ha på sig i natt. För er som inte vet har Jonathan lite speciella nätter. Redan som liten fick han sova på sjukhus för undersökning eftersom han blev medvetlös om nätterna osv. Nu när vi flyttade ihop ökade hans snarkningar helt sjukt mycket och vissa stunder är han helt tyst. Ofta knuffar jag till Jonathan när han snarkar men han vaknar inte av något!!Har till och med en gång sovit och snarkat vidare när han trilla ner på golvet..??jaaa det är inte normalt!!Så kanske blir han medvetslös igen så som ahn blev när han var liten? Jag ligger alltid orolig på natten och vågar knappt sova eftersom jag vill vaka över min älskade Jonathan. Nu fick han som sagt tid för att mäta om han får andningsuppehål och lite olika saker. Ska bli skönt att få en utredning. Så han fick hem en maskin som ska spännas fast och stackars jonte ska ha fullt med sladdar på sig i natt som jag ska hjälpa honom koppla in i näsa och hela överkroppen!Tur han har en privat undersköterska här hemma :)! usch så synd det kommer bli om han i natt :( men sammtidigt tror jag nog vi båda kommer asskratta när alla sladdar och maskiner är på plats haha, ska se om jag får fotografera honom :)!!
Jag får ju iaf inte väcka honom i natt, och jag blir ju alltid så arg och puttar på honom hela tiden..Inte för att han vaknar men han börjar ju andas annorlunda! Så sjuksköterskan på sjukhuset sa att jag får placera mig på soffan i natt!! tack för den!!

Efter besöket tog jonathan sin lilla resväska (haha) och vi körde en riktigt snabb runda till väla..var där i max 30 min!!Köpte två presenter till mamma från mig och syrran!

Nu är jag hemma igen och Jonte har kört till jobbet!Jag ska spendera resten av dagen med plugg och promenad. ska även försöka städa lite!?Måste ringa frissan, påminn mig!!!

Hittat lite bilder på google som påmmer om maskinen han ska ha och alla sladdar!


jonathan ska ha tre breda spännen på magen och sladdar som en kopplade till en sådan liten maskin på magen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0