3 par skor rikare.

Känns underbart för mig och förjävligt för Jonathan :)

Par 1! Gråa/metall med en svart rosett :), klackhöjd 9 cm! Supersöta enligt mig!!




Par 2! Dom skönaste tygskorna jag någonsin köpt! Mörkblå/svart


Par 3! Svarta med dragkjedja, " små metallploppar" Klackhöjd 10 cm! tuffa enligt mig ;)



Hmm jag som klagat över att jag har så många mörka pumps..kommer hem med två till!!jaja har ju ändå vissa i färg så jag godkänner mit köp iaf :)!!

Efter jag kommit hem med skorna var jag så glad att jag ville fortsätta och njuta av min glädje. Så jag bestämmda mig för att små pyssla med mig själv haha! Jag rakade benen, målade tånaglar och fingernaglar osv osv! Nu har jag precis kört Jontemyra ner till stan. Jag känner fortfarande att jag har mycket energi i kroppen..ska nog ta och städa en liten runda. kanke rensa kläder??nej så pigg är jag ändå inte! Nu städar jag, hejdå!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Skitsnygga! Önskar att jag också kunnat ha högklackat, men Johan är så kort, haha! Eller så är jag lång, det beror på hur man ser det!! Jag gillade de översta med lilla rosetten, maj gadd så snygga! Avis

2010-05-07 @ 15:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0