Bilder från igår!

Oj vad det är roligt med galna studenter, så mkt dom hade fixat. Så fint och roligt allt var :)!Vi blev fler från klassen så det var super skoj!!Temat på karnevalen var rätt och fel. På dgarna var det fullt med stånd som hade olika tema och aktiviteter. Allt var byggt och målat för hand! På kvällarna var det sedan massa koncerter med faktiskt ganska kända band. Men då var jag i Glumslöv och fira mamma på kvällen!Lundakarnevalen varar hela helgen, åk dit!jag måste tyvärr plugga, annars hade jag lätt åkt dit igen!



Söta Emelie i min klass med sin kille från Udevalla! Var tvugna att ha en bild på paret vid "bröllopsnatten"



Choklad och tandborsthjulet :) Kunde antingen vinna tandborste eller choklad!



Hanna verkar ha en plan på hur hon ska vinna choklad ;)



Det bjöds på dans haha. Kolla så fina alla stånd var, målade för han och massa pyssel dom fixat med!




Söta Jessica blev otroligt glad över sitt pris haha!



Jag och en kille som hade smink och tjej kläder, de hade alla killar vid deras stånd eftersom dom hade de som tema. Alla ståd hade nämligen olika tema och aktiviteter!


Cirkus hade dom också byggt upp helt själv av trä och sedan målat för hand!









Ett till fint tema.







Världens längsta och läskigaste man gick runder med en skyllt haha!



Studenter i en träkojja :)


haha!



Detta var galet!



HAHAHA, denna var klockren. Vem vare, vem vare som kasta!Man skulle kasta frisbee (precis som youtube klippet :P) Om man träffa ett hål kom detta fram...


.......en invandrar kille som skulle likna killen på youtube klippet, han sa såklart: Vem vare, vem vare som kasta haha!



Hanna krama en stor kanin som studenter byggt av gips.



var tvungen att ta en till bild!



Inne i alkoholtältet!!Var sjukt kul där inne ;)





I alkoholtältet spelade ett jättesött band. Typ fem gammla gubbar med olika instrument som såg ut att komma från 20- talet. Alla trodde att dom skulle va hur tråkiga som helst, men dom var helt galna och dansa runder!klädde av sig och ja..helt crazy!!Spelade till och med riktg party musik!! som man skratta!!







Många fulla studenter som dansa!



Massa folk



För 5 kr per man kunde man ta husvagnsbild!haha, alla fick träningkläder och öl i handen för de skulle se ut som man var på husvagnssemester!Dom hade byggt upp en hel semsester för att fotografen skulle få till en rolig bild. Denna bilden och bilderna nedan är dock tagna med min kamera!





Sådär, nu ska jag återgå till spinal muskelatrofi, duchenne, hemiplegi, Myelomeningocele, Spina bifida occulta, Lipomyelomeningocele, tourettes syndrom osv osv osv....!(tentaplugg) Det var iaf skönt med några timmars pluggpaus igår, tack alla söta vänner!Är så glad att jag läser på universitet och träffat så många nya människor som jag säkerligen kommer ha i resten av mitt liv!











Kommentarer
Postat av: ida

Vilka fina bilder Andrea :) Jag ville också till lunda karnevalen!! Men det får bli nästa år! Hoppas allt är bra med dig, kämpa på i skolan. du är bäst!

2010-05-23 @ 10:02:09
Postat av: henrik i tandborsthjulet!

Haha! va kul att se detta i en blogg i efterhand :D hoppas din kompis njöt av chokladen och ni av dansen! pusspuss!!

2010-05-26 @ 13:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0