En ny medlem i släkten har kommit!

En liten Lovisa har kommit till världen (i fredes)!! Stort grattis kusin Erika och Rickard såklart!!!! Tänk att lilla Felica har blivit storasyster. Nu är ni fyra i familjen och det måste ju kännas underbart!!
Min andra kusin Tomas ska få sitt första barn om ca två veckor tror jag det var! Spännande!! Då har Felica nu fått ett syskon och snart en kusin :)!!Längtar till jag får träffa er alla med era små bebisar. Jag och mamma fundera på att åka upp til stockholm nästa vecka och hälsa på släkten men vi är inte säkra än om vi ska ta det nästa vecka eller i augusti!!hmm vi får se!!

Min helg har annars varit helt underbar!!Fredagen blev bara fredagsmys men det är ju inte helt fel!Igår (lördag) kom mamma hem till oss på dagen. Vi satt först och snacka lite i soffan och titta lite på vår nya tv haah! Sen körde mamma och jag till IkEA!!Underbart!! Ingen av oss skulle ha något speciellt, eller jo..jag skulle ju ha lite förvaring till alla mina 1000 papper till skolan! Så nu är här fler pärmar och lite olika förvaringskartonger!! Jag handlade öven en randig termos haha :) Ja fråga mig inte varför!! Efter vi handlat lite smått och gått på Ikea så gick vi över till väla. Där köpte jag en maskara och en blommig klänning!Får se om jag pallar fota allt nytt sen!

På kvällen sedan åt jag och Jonte ute på stan. Fint fint var det!!Sen var vi på big comedy och fick oss en hel del skratt faktiskt! Det var en mysig kväll som jag och baby hade :D!!

Nej, nu ska jag plugga!!Flitiga Jonathan är på jobbet och sliter!!Ha en fin söndag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0